سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکاتی در مورد صندلی اداری


در صورتی که صندلی اداری راحت نباشد به طور حتم برای شما باعث ایجاد درد و آسیب جدی به گردن و کمر خواهد شد. حتی اگر شما از درد آزرده خاطر نشده باشید به احتمال زیاد از عدم راحتی صندلی اذیت شده اید. تحقیقات بسیاری پیرامون نشستن طولانی مدت با وضعیت بدنی نامناسب انجام شده که اغلب درد های ناحیه کمر برای افراد شاغل به علت استفاده از صندلی غیر راحت است.

 

صندلی اداری

 

صندلی های اداری تنوع بسیاری در شکل، اندازه ( دارای پشتی متوسط یا بلند) و رنگ دارند. پس سعی کنید صندلی مناسبی را انتخاب کنید. چگونه بهترین آن ها را انتخاب می کنید؟ اغلب بدترین انتخاب این است که بر اساس شکل و جذابیت ظاهری باشد. آیا تا به حال در یک فروشگاه ملزومات اداری قدم زده و شاهد طیف گسترده شامل صد ها گزینه موجود با قیمت نسبتاً برابر برای انتخاب شده اید؟ قطعا در هنگام حضور در این فروشگاه ها فروشنده سعی در نشان دادن حداقل 80 مدل از 100 مدل های موجود در فروشگاه را داشته است. در ادامه شما با مشاهده مدل های بیشتر هنوز صندلی مورد نظرتان را انتخاب نکرده و کاملا گیج می شوید.

بنابراین این سه نکته را در ذهن داشته باشید:
· تنظیم
· پشتی مناسب
· تست قبل از خرید
ما یک صندلی اداری خوب به شما پیشنهاد کرده و در اینجا به نکاتی اشاره می کنیم که در انتخاب صندلی مناسب به شما کمک خواهد.

داشتن پشتی کوتاه تر - قسمت پایین کمر معمولا دارای حالتی گود یا مقعر است بنابرین پشتی صندلی در قسمت پایین تر باید شکل محدب و مکملی برای این ناحیه داشته باشد. پشتی صندلی باید به اندازه کافی قابلیت حمایت از پشت و کمر شما را داشته باشد. در این صورت امکان حفظ راحتی و آرامش برای شانه ها و گردن شما فراهم می شود. صندلی اداری باید قابل تنظیم ارتفاع باشد تا برای افراد با قدهای متفاوت و همینطور میزهای تحریر متنوع قابل استفاده باشد. در بهترین حالت نشیمنگاه شما باید بالاتر از زانو ها قرار بگیرد.

 

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی کلمه کلیک نمایید.


اولین دیدگاه را شما بگذارید

 نکاتی...       میز...


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ